לדלג לתוכן

ר.א.ן. ספורט בע"מ

תקנון מועדון לקוחות

ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של ר.א.ן ספורט בע"מ (להלן: "מועדון הלקוחות") המיועד ללקוחות רשת חנויות ר.א.ן. ספורט בע"מ  (להלן: "הרשת" ו-"החברה", בהתאמה).

1.  הגדרות

1.1.   "המועדון" או "מועדון הלקוחות" הינו מועדון הלקוחות של רשת חנויות ר.א.ן. ספורט בע"מ בלבד, ואינו כולל את המועדון באתר האינטרנט של החברה, למעט ההטבות הספציפיות אשר יינתנו לחברי המועדון שנרשמו באתר האינטרנט כמפורט בתקנון זה בלבד.

1.2.   "מנהל המועדון" הינו ר.א.ן. ספורט בע"מ.

1.3.   "חבר מועדון" הינו מי שהצטרף לחברות במועדון בהתאם לאמור בסעיף 3.2 לתקנון.

1.4.   "פרטי חבר המועדון" הינם כהגדרתם בסעיף 3.5 לתקנון.

1.5.   "טופס ההצטרפות" הינו טופס הרשמה למועדון הלקוחות בנוסח שיעודכן מעת לעת על ידי המועדון, ואשר ימולא על ידי כל לקוח המעוניין להצטרף למועדון כלקוח.

1.6.   "מועד ההצטרפות" הינו המועד בו חתם הלקוח על טופס ההצטרפות ושילם את דמי החבר.

1.7.   "דמי החבר" הינו סך של 35 ₪ לתקופה של 12 חודשים, אשר החברה גובה מהלקוח, ואשר על הלקוח לשלם לחברה בכל שנה, לטובת הענקת ההטבות והשירותים בסניפי הרשת בלבד, ולא באתר האינטרנט, כמפורט בתקנון.

1.8.   "הטבות" הינן הטבות הניתנות לחברי המועדון כהגדרתן בסעיף 4 לתקנון.

1.9.   "התקנון" הינו תקנון מועדון הלקוחות המפורט לעיל ולהלן, אשר יחול, בשינויים המחייבים, גם על המועדון באתר האינטרנט..

1.10. "תקופת החברות" הינה תקופה של 12 חודשים ממועד ההצטרפות למועדון או כל תקופה  אחרת אשר תיקבע מעת לעת על ידי הרשת.

1.11. "אתר האינטרנט" הינו אתר החברה בכתובת www.brooks.co.il.
1.12. "חבר המועדון באתר האינטרנט" הינו כל מי שנרשם באתר האינטרנט באמצעות טופס הצטרפות ייעודי.

2.      כללי

2.1.   תקנון זה נועד להסדיר את הכללים והתנאים לפיהם ינוהל ויופעל מועדון הלקוחות על ידי ר.א.ן ספורט בע"מ ח.פ. 513413922, מרחוב המגשימים 20, פתח תקוה ו/או חברות בנות מטעמה והוא יהווה את הבסיס המשפטי לכל דיון בין חבר במועדון הלקוחות לבין החברה בקשר עם החברות במועדון הלקוחות בסניפי הרשת בלבד.

למען הסר ספק, מובהר כי מועדון הלקוחות כולל רק את חנויות הרשת ואינו כולל את אתר האינטרנט של החברה ו/או הרשת, וכל האמור בתקנון זה, לרבות ההטבות להן זכאי חבר מועדון ובפרט הנחת מצטרף חדש בסך של 50 ₪ (כולל מע"מ) , מתייחס אך ורק לרכישות בחנויות הרשת ולא באתר האינטרנט – למעט ההטבות הספציפיות אשר יינתנו לחברי המועדון באתר האינטרנט כמפורט בתקנון זה בלבד.

2.2.   תקנון זה מהווה תנאי הצטרפות למועדון הלקוחות, וכל אדם המצטרף כחבר במועדון הלקוחות מסכים, מקבל על עצמו ומאשר, בעצם הצטרפותו למועדון, את כללי תקנון זה, ומתחייב לפעול על פיו במשך כל תקופת חברותו בתקנון.

2.3.   תקנון המועדון העדכני יפורסם באתר האינטרנט, ובנוסף ניתן יהיה לקבל העתק ממנו, ללא תשלום, באמצעות פניה לשירות הלקוחות של הרשת. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד השינוי יחייב נוסחו החדש של התקנון. נוסחו המחייב של התקנון הנו זה שיהיה מצוי במשרדי החברה.

2.4.   מובהר כי חברות במועדון הלקוחות אינה מקנה זכות אוטומטית ליהנות ממבצעים ו/או הטבות באתר האינטרנט ואינה מהווה חברות במועדון באתר האינטרנט, וכי רק מצטרף שנרשם לאתר האינטרנט, באמצעות טופס ייעודי באתר האינטרנט, יהיה זכאי ליהנות מהמבצעים ו/או ההטבות השונות שיפורסמו באתר האינטרנט. זכותו של חבר מועדון לממש מבצעים ו/או הטבות שיפורסמו באתר האינטרנט כפופה להרשמתו בנפרד גם באתר האינטרנט והצטרפותו למועדון באתר האינטרנט.

2.5.   ההרשמה וההצטרפות למועדון באתר האינטרנט – הינה ללא עלות כספית ואינה כרוכה בתשלום דמי חבר, אך מותנית ברישום נפרד באמצעות טופס הצטרפות ייעודי באתר.

2.6.   כל סעיפי תקנון זה יחולו, בשינויים המחייבים, גם על חברי המועדון באתר האינטרנט, לרבות סעיפים 7 ו-8 להלן.

3.      ההצטרפות למועדון והחברות בו

3.1.   ההרשמה למועדון הנה לכל אדם מעל גיל 18.

3.2.   חבר במועדון הנו כל אדם פרטי שהצהיר שגילו מעל 18 שנה, שמילא טופס בקשת הצטרפות למועדון בהתאם להוראות תקנון זה, ועמד בכל יתר תנאי התקנון.

3.3.   ההצטרפות למועדון הלקוחות מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד, ולצורך שימוש שעיקרו אישי ו/או משפחתי, ואינה מיועדת לתאגידים ובתי עסק. החברות במועדון וכל זכות הניתנות מכוחה, הנה אישית ואינה ניתנת להעברה ו/או שימוש על ידי אחר, למעט קרוב משפחה מדרגה ראשונה.

3.4.   בכפוף לכל דין, החברה שומרת על זכותה שלא לאפשר לכל אדם, מכל סיבה, להצטרף למועדון ולהיות חבר מועדון, על פי שיקול דעתה ומבלי שתחול עליה חובה לנמק את החלטתה האמורה.

3.5.   כדי להצטרף למועדון הלקוחות יש למלא טופס הצטרפות למועדון ובמסגרתו למלא פרטיים אישיים כמפורט בטופס ההצטרפות. ניתן להצטרף למועדון הלקוחות רק בסניפי הרשת באמצעות מילוי טופס ההצטרפות בקופות חנויות הרשת. כדי להצטרף למועדון באתר האינטרנט יש למלא טופס הצטרפות נפרד באתר האינטרנט בלבד.

3.6.   חבר המועדון מאשר כי ימסור לחברה פרטים מלאים, נכונים ועדכניים, וכי יעדכן את החברה על כל שינוי שיחול בפרטיו. החברה תהיה רשאית לדחות בקשת הצטרפות במידה ולא נמסרו פרטים ו/או נמסרו פרטים חלקיים ו/או בלתי ברורים ו/או קריאים.

3.7.   ההצטרפות למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום דמי החבר, באשראי או במזומן, והיא מקנה חברות במועדון לתקופה של 12 חודשים. בחלוף 12 החודשים כאמור, יהיה רשאי החבר לחדש את חברותו לתקופה נוספת של 12 חודשים בכפוף לתשלום דמי החברה לתקופת החידוש, בהתאם לתנאי התקנון שיהיו נהוגים בחברה באותה עת. אם חל שינוי בדמי החבר, יעודכן השינוי בתקנון המועדון ויהיה תקף למצטרפים חדשים למועדון ולחברים שיבקשו להאריך את חברותם, החל ממועד פרסום התקנון המעודכן.

3.8.   בכל מקרה שדמי החבר יעלו לאחר הצטרפות הלקוח כחבר למועדון ולאחר תשלום דמי החבר, הלקוח לא יידרש לכל תשלום נוסף במהלך תקופת החברות. כן מובהר, כי בכל מקרה שדמי החבר יפחתו לאחר הצטרפות הלקוח למועדון, הלקוח לא יקבל כל החזר בגין דמי החבר ששולמו על ידו במועד ההצטרפות.

3.9.   עם חתימת הלקוח על טופס ההצטרפות ותשלום דמי החבר הלקוח ייחשב כמי שקרא, הבין והסכים לתנאי התקנון המופיעים באתר החברה, ובטופס ההצטרפות, ובכפוף לכל דין לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה, בקשר לתנאי ההצטרפות ו/או תנאי חברות ו/או כל תנאי אחר המצוין בתקנון זה, והכל אלא אם הודיע לחברה על ביטול הצטרפותו וחברותו במועדון בתוך 14 ימים ממועד חתימתו על טופס ההצטרפות או קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה. במקרה שנשלחה הודעת ביטול כאמור, יוחזרו ללקוח המועדון המבטל דמי החבר ששולמו על ידו.

3.10.    האחריות למילוי הפרטים הנכונים של הלקוח בטופס ההצטרפות, לרבות פרטי התקשרות וכן עדכון החברה בגין כל שינוי שיחול בפרטים אלו, חלה על הלקוח בלבד ולא תהא לו כל טענה כלפי החברה, לרבות מקרים של אי דיוור ו/או אי מסירת עדכונים ו/או אי הודעות ו/או אי קבלת הטבות מחמת טעות במתן הפרטים ו/או אי עדכון הפרטים האמורים.

3.11.    מובהר כי עם חתימתו על טופס ההצטרפות, ותשלום דמי חבר, ועם מילוי פרטי ההתקשרות, הלקוח נותן את הסכמתו המפורשת לקבלת הודעות דיוור, הודעות ופרסומים שיווקיים, לרבות אך לא רק הודעות ועדכונים, מאת החברה או מי מטעמה וזאת באמצעות פרטי ההתקשרות השונים של הלקוח שימולאו בטופס ההצטרפות. חבר המועדון רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על סירובו לקבל דברי פרסומת ו/או הודעות דיוור כאמור, דרך כלל או מסוג מסוים, ולחזור בו מהסכמתו זו; הודעה כאמור לא תהיה כרוכה בתשלום, למעט עלות משלוח ההודעה, ותינתן בכתב או בדרך שבה שוגר דבר הפרסומת, לפי בחירת חבר המועדון.

3.12.    החברות במועדון הינה לתקופת החברות בלבד ולא ניתן ליהנות מהטבות, לקבלן ו/או לממשן לאחר סיום תקופת החברות, אלא אם קיימת הוראה אחרת מפורשת בעניין זה בתקנון. לקוח שהסתיימה תקופת חברותו, יהיה רשאי לחדש את החברות על ידי תשלום דמי החבר לתקופה החידוש, באם נדרש לכך. ההוראות הנוגעות לדמי החבר יחולו, בשינויים המחויבים על דמי החידוש כאמור.

3.13.    על אף האמור בתקנון זה, מובהר כי החברה רשאית להתקשר עם צדדים שלישיים עבור אספקת המועדון ו/או השירותים הנלווים למועדון ו/או המועדון באתר האינטרנט והשירותים הנלווים אליו, אשר יפעלו מטעמה של החברה. החברה תהא אחראית כלפי הלקוח באופן מלא לכל מעשה או מחדל של מי מטעמה כאמור לעיל.

3.14.    החברה שומרת על זכותה לשנות ו/או לעדכן מעת לעת את הוראות תקנון מועדון הלקוחות, לרבות שם וסמלי המועדון, הוראות ההצטרפות, תקופת החברות, סניפי הרשת בהן מועדון הלקוחות יהיה תקף, דמי הצטרפות ו/או החברות, סוג ההטבות, וכדומה, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, ומובהר כי לחברי המועדון לא תהיה כל טענה, דרישה ו/או תביעה עקב כך. החברה גם שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון, בחלקה או במלואה, בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תהיה כל טענה, דרישה ו/או תביעה בעניין זה מהחברה.

4.      הטבות לחברי המועדון

4.1.       ביחס להטבות המועדון מובהר כדלקמן:

4.1.1. ההטבות לחברי המועדון הינן אישיות ומוגבלות ללקוחות פרטיים בלבד אשר אינם לקוחות עסקיים. יודגש כי ההטבות אינן ניתנות להעברה או לשימוש על ידי אחר או באמצעות אחר, למעט קרוב משפחה מדרגה ראשונה.

4.1.2.קבלת ההטבות מכוח החברות במועדון בחנויות הרשת מותנית בהזדהות הלקוח כחבר מועדון הלקוחות על ידי שמו, שם משפחתו, מספר תעודת הזהות ופרט אישי נוסף לפי שיקול דעת החברה. קבלת הטבות על ידי קרוב משפחה של חבר מועדון, מותנית בהזדהות לפי הליך הזדהות הלקוח, כאמור לעיל, וכן בהצגת תעודת מזהה של קרוב המשפחה המוכיחה את קרבתו לחבר המועדון. לא תישמע כל טענה לעניין הזדהות חבר המועדון או קרוב משפחתו.

4.1.3. החברות במועדון מקנה הטבות בחנויות הרשת בלבד ולא באתר האינטרנט של החברה ו/או הרשת. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף מוצרים ו/או לגרוע מוצרים מרשימת הפריטים שהטבות המועדון אינן תקפות לגביהם, והכל מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לתת לחברי המועדון הטבות בגין רכישת מוצרים באתר האינטרנט של החברה ו/או הרשת רק בכפוף לפרסום ספציפי של מבצעים ו/או הנחות לחברי המועדון, ולמשך פרק הזמן הנקוב באותו פרסום.

4.2.       במסגרת המועדון, חברי המועדון יהיו זכאים לקבל את ההטבות הבאות:

4.2.1. הנחה בשיעור משתנה, כפי שייקבע מעת לעת על ידי החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי, מהמחיר המלא בחנויות הרשת וכן באתר האינטרנט.

החברה תהיה רשאית לשנות את שיעור ההנחה הנ"ל בכל עת, על פי שיקול דעתי הבלעדי, ומבלי שהדבר יהווה פגיעה בזכויות חברי המועדון.

4.2.2.במועד ההצטרפות למועדון, חבר המועדון יהיה זכאי לקבלת הנחה חד פעמית בסך של 50 ₪ (כולל מע"מ) מסך הרכישה שיבצע בחנויות הרשת בלבד ולא באתר האינטרנט, ביום ההצטרפות למועדון. מובהר, כי לא תתאפשר קבלת הנחות נוספות באמצעות כרטיסי הנחות מכל סוג שהוא ו/או כפל מבצעים, בנוסף לקבלת ההנחה החד פעמית הנ"ל.

4.2.3. הנחה חד פעמית בשיעור של עד 20% ממחיר המועדון על סכום הרכישה בפועל בחנויות הרשת בלבד ולא באתר האינטרנט, שתוענק אחת לשנה, לכבוד יום הולדתו של חבר המועדון. הטבת יום הולדת תוענק לחבר המועדון בלבד, ביום הולדתו, בהתאם לתאריך יום ההולדת שציין במועד הרישום, ותהיה ניתנת למימוש בקניה בודדת בחנויות הרשת, שיבצע חבר המועדון אך ורק במהלך החודש הקלנדרי שבו חל יום ההולדת. לא מימש חבר מועדון את הטבת יום ההולדת בתוך תקופת המימוש שנקבעה כאמור, יאבד את זכאותו להטבה, ולא תעמוד לו כל דרישה, טענה ו/או תביעה כנגד החברה. למען הסר ספק ולמרות האמור בסעיף 4.1.2 לעיל, מובהר כי לא ניתן לממש הטבת יום הולדת באמצעות קרוב משפחה. מובהר, כי לא תתאפשר קבלת הנחות נוספות באמצעות כרטיסי הנחות מכל סוג שהוא ו/או כפל מבצעים, בנוסף לקבלת ההנחה החד פעמית הנ"ל.

4.2.4. זכות לממש מבצעים שונים לחברי המועדון ו/או לחברי המועדון באתר האינטרנט בלבד, על פי החלטת החברה, אשר ההודעה לגביהם תישלח לחברי המועדון הרלוונטי באמצעות דיוור חודשי או רבעוני. לחברה שיקול הדעת הבלעדי לקבוע אילו מבצעים יחולו על מי מהמועדונים והיא רשאית לקבוע כי הוא יחול ביחס לחברי המועדון ו/או חברי המועדון באינטרנט.

4.2.5.במהלך קיום מבצעים מסוימים במותגי המועדון (כפי שיוגדרו על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה), תהיה החברה רשאית להגביל את זכותם של חברי המועדון לממש את ההטבות. בכל מקרה, לא יתאפשר מימוש הטבה הקבועה והטבת יום הולדת במקביל למבצעי החברה. כמו כן, חבר המועדון לא יהיה רשאי ליהנות מהטבות המועדון יחד עם כרטיסי הנחה נוספים מכל סוג (לרבות כרטיסי הטבות עובדים וכרטיסים נטענים). במקרה כאמור, יהיה על חבר המועדון לבחור במעמד הרכישה באיזו הטבה / כרטיס הנחה ברצונו לעשות שימוש באותה הרכישה.

4.2.6. להלן פירוט התנאים הכלליים אשר יחולו על מבצעים, הטבות וקופונים אשר ישלחו לחברי המועדון, אלא עם צוין אחרת בדיוור עצמו: (1) המועדון שומר לעצמו את הזכות לבטל או לשנות את המבצעים בכל עת; (2) אין כפל מבצעים והנחות; (3) הטבה/קופון הינו אישי ולא ניתן להעברה; (4) מימוש הקופון הינו חד פעמי ובמעמד הרכישה המזכה; (5) קופון פג תוקף או שלא מומש, לא יכובד ולא יינתן בעבורו קופן חדש ו/או אחר ו/או החזר כלשהו; (6) לא חל על פריטי עודפים; (7) לא חל על כרטיסי מתנה; (8) לא יינתנו הטבות רטרואקטיביות על רכישות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון או על רכישות שבוצעו ללא הזדהות כחבר מועדון בעת הרכישה כנדרש. לחברה שיקול הדעת הבלעדי לקבוע אילו מבצעים ו/או הטבות ו/או קופונים יחולו על מי מהמועדונים והיא רשאית לקבוע כי הוא יחול ביחס לחברי המועדון ו/או חברי המועדון באינטרנט.

4.2.7. בנוסף להטבות המנויות לעיל, חברי המועדון ו/או חברי המועדון באתר האינטרנט עשויים להיות זכאים ליהנות ממבצעים ייחודיים ומהטבות בלעדיות לחברי המועדון, שהחברה תחליט עליהם על פי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר, כי אין באמור כדי להוות התחייבות מצד החברה לספק את ההטבות המנויות לעיל, הטבות נוספות או מבצעים כלשהם, וכל החלטה בעניין, לרבות ביחס לטיב ההטבות /מבצעים, או לכמויותיהם, וכן ביחס לאיזה מועדון לקוחות הם יחולו, נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

4.2.8.      החברה רשאית להגביל את ההנחות ו/או המבצעים ו/או ההטבות שיינתנו לחברי המועדון ולחברי המועדון באתר האינטרנט ולהחריג קטגוריות מוצרים עליהם לא תינתן הנחה ולאסור כפל מבצעים, לפי שיקול דעתה הבלעדי. כמו כן החברה רשאית לנהל הטבות שונות באתר ובחנויות החברה לפי שיקול דעתה הבלעדי. מנהל המועדון שומר לעצמו את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את ההטבות ו/או את מחיריהן ו/או עלותן ו/או להציע הטבה חלופית, בכל עת, על פי שיקול דעתו.

4.2.9.      תנאים כלליים למימוש ההטבות:

4.2.9.1.  ההטבות כאמור הנן לשימוש אישי בלבד אך ורק בחנויות הרשת ו/או באתר האינטרנט, לפי העניין וסוג המועדון, והן אינן ניתנות להעברה, אלא כאמור בתקנון זה.

4.2.9.2.  לא ניתן לממש בעסקה בודדת בו זמנית שתי הטבות (למשל הטבה קבועה והטבת יום הולדת), אלא אך ורק בעסקאות נפרדות.

4.2.9.3.  באחריות חבר המועדון לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון בטופס ההצטרפות. במקרה שבו תאריך יום ההולדת לא יהיה תואם לתאריך הלידה המופיע בתעודה המזהה לא יהיה זכאי חבר המועדון לממש את הטבת יום ההולדת. במקרה של אי התאמה כאמור, יהיה רשאי חבר המועדון לבקש לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון בדרך של פנייה לשירות הלקוחות של החברה והצגת תעודה מזהה הכוללת בין השאר את תאריך הלידה הנכון של חבר המועדון. עדכן החבר את תאריך יום ההולדת הנכון, יהיה רשאי לממש את הטבת יום ההולדת החל ממועד יום הולדתו שיחול לאחר מועד העדכון (לא ניתן יהיה לממש רטרואקטיבית הטבת יום הולדת).

4.2.9.4.  חבר מועדון יהיה זכאי למימוש ההטבות אך ורק בתוך תקופת המימוש המצוינת ביחס לכל הטבה, ובכפוף לתוקף החברות במועדון.

4.2.9.5.  מימוש ההטבות מותנה בקיומם של המוצרים הניתנים במסגרת ההטבות במלאי הסניף, בו מבקש הלקוח לממש את ההטבה.

4.2.9.6.  רכישת מוצרי החברה במסגרת הטבות ו/או מבצעים הניתנים לחברי המועדון תתבצע אך ורק באמצעות תשלום במזומן או כרטיס אשראי, ולא יתקבל כל אמצעי תשלום אחר, לרבות קופונים, שוברים, פיצויים, נקודות זכות, תווי שי, כרטיסי הנחה וכיוצ"ב.

4.2.9.7.  ההטבות לחברי המועדון באתר האינטרנט הינן רק לפי הפרסום באתר האינטרנט ויחולו רק ביחס לחברי המועדון באתר האינטרנט.

5.      החלפה והחזרת של מוצרים

5.1.   החזרה והחלפה של מוצרים שנרכשו באמצעות חנויות הרשת תתבצע על פי נהלי החברה, כפי שיעודכנו מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ובכפוף להוראות הדין.

5.2.   מובהר כי בכל מקרה של החזר כספי בגין החזרה או ביטול עסקה, גובה ההחזר יהיה עלות המוצר כפי ששולם בפועל על ידי חבר המועדון, דהיינו מחיר המוצר בניכוי כל ההנחות ו/או ההטבות שניתנו במעמד הרכישה. במקרה של פריט אשר נרכש בהנחה והוחלף בפריט אחר, ההטבה שניתנה לחבר תחול גם על הפריט המוחלף ואולם ההטבה כאמור תחול פעם נוספת אחת בלבד, היינו, במקרה של החלפה נוספת, לא תוענק הטבה בשלישית.

6.      חידוש וביטול חברות במועדון; הפסקת פעילות המועדון

6.1.   החברה שומרת לעצמה הזכות להודיע על הפסקת פעילות המועדון בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בהודעה של 30 (שלושים) ימים מראש, וזאת מבלי לפגוע בהטבות ובקופונים אשר הוקנו לחברי המועדון עד למועד הפסקת הפעילות המועדון. לא יהיו לחברי המועדון כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין הפסקת פעילות המועדון.

6.2.   במקרה של הפסקת פעילות המועדון כאמור, הטבות אשר ניתנו לחברי המועדון לפני הפסקת פעילות החברה ואשר לא מומשו בתוך 30 יום ממועד סיום פעילות המועדון, לא תהיינה ניתנות למימוש, להעברה, להמרה במזומן, בזיכוי או פיצויי כלשהוא, ולחבר המועדון לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בעניין זה.

6.3.   החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל באופן מיידי ולפי שיקול דעתה הבלעדי, חברות של חבר מועדון, בין היתר, עקב קיומו של חשש כי בוצע על ידו מעשה גניבה, הונאה, מרמה, הטעיה, התחזות ו/או בכל מקרה אחר בו החבר הפר הוראה מהוראות תקנון זה ו/או עשה שימוש שלא כדין בחברות במועדון ו/או פעל בדרך אחרת ביחס לחברות במועדון באופן שיש בו כדי לפגוע בחברה, בעסקיה או בשמה הטוב, לרבות עקב הפרת הוראות התקנון ו/או הדין ביחס לחברותו במועדון ו/או שימוש לרעה בחברות במועדון, וכן שומרת על זכותה לחסום את חברות החבר במועדון, באופן שימנע ממנו שימוש בהטבות המועדון.

6.4.   כל חבר יהיה זכאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת בכפוף לתנאים המפורטים בהוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התש”ע-2010. למען הסר ספק מובהר כי ביטול החברות במועדון יתאפשר רק במידה וטרם מומשו על ידי החבר הטבות כלשהן מכוח חברותו במועדון.

6.5.   במקרה של ביטול חברות במועדון מכל סיבה שהיא, לא יהיה זכאי החבר להטבות ו/או למימושן של הטבות שניתנו לו עובר לביטול החברות ו/או לזכויות הניתנות לחברי המועדון ו/או לזיכוי או החזר כספי כלשהוא בגין דמי החבר ששולמו על ידו או חלקן ו/או בגין הטבות שניתנו לו ולא מימשו בטרם סיום חברותו במועדון. לפנים משורת הדין, ובהתאם לנסיבות ביטול החברות, החברה תהא רשאית, בהתאם לשיקול דעתה, לאפשר לחבר המועדון פרק זמין סביר בו החבר יהיה זכאי לממש זכויותיו מתוקף החברות המבוטלת.

7.      הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומות

7.1.   חבר מועדון שהשאיר פרטים באתר או באחד מסניפי החברה לצורך הצטרפות למועדון ו/או למועדון באתר האינטרנט, מצורף לרשימת הדיוור של המועדון ומאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות שתבצע החברה מעת לעת. על חבר מועדון שהשאיר פרטים כאמור תחולנה הוראות הדיוור המפורטות בתקנון זה.

7.2.   מבלי לגרוע מהאמור בכל מקום אחר, בחתימתו על טופס ההצטרפות למועדון ו/או למועדון באתר האינטרנט ובסימון הרובריקה המתאימה במועד ההצטרפות, מסכים ומאשר חבר המועדון, כי ידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ו/או פרטיו האישיים לחברה, וכי כל מידע הנמסר על ידו לחברה, נמסר מרצונו החופשי ובהסכמה, וכן כי הוא מסכים לכך שפרטיו, המידע שמסר לחברה וכל מידע שנאסף ו/או הופק לגביו, יישמרו במאגרי המידע של החברה וכן ייכללו ברשימת תפוצת חברי המועדון, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים. חברי המועדון נותנים את הסכמתם לקבלת דיוור ו/או חומר פרסומי ושיווקי מהחברה באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או שיוענקו בעתיד לחברי המועדון, לרבות באמצעות הודעות דוא"ל, מסרונים, מערכות חיוג אוטומטי ו/או בכל דרך אחרת אשר אושרה על ידי חבר המועדון, והכל בכפוף להוראות כל דין.

7.3.   החברה שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולשנות את דיוור המבצעים וההטבות מעת לעת בכל דרך שהיא, בין היתר הודעות מסרונים, דואר, דואר אלקטרוני ו/או כל דרך אחרת.

7.4.   חברי המועדון רשאים לבקש בכל עת הפסקת משלוח הדיוורים והסרתו מרשימת הדיוור ו/או לבקש כי אלו יישלחו באחת או יותר מן הדרכים המפורטות לעיל. הודעה בדבר הפסקת משלוח דיוורים תימסר לחברה באחת הדרכים הבאות: משלוח הודעת דואר אלקטרוני אל כתובת הדוא"ל runbrooks@brooks.co.il בכל מייל יהיה קישור להסרה ו/או ביצוע הסרה אוטומטית באמצעות הקשה על "הסר" בתחתית הודעות המייל ו/או באמצעות פנייה אל שירות הלקוחות של החברה באמצעות טופס צור קשר שבאתר. כל עוד לא הסיר עצמו הנרשם מרשימת הדיוור כאמור, רשאית החברה, בכפוף לחוק, להעביר לחבר המועדון דיוור ישיר כאמור.

מובהר כי חבר מועדון אשר יסיר עצמו מרשימת הדיוור כאמור, לא יקבל הודעות בדבר הטבות ו/או מבצעים חדשים של החברה, וייתכן כי יפספס הטבות אלה ולמען הסר ספק, לא תחול כל זכאות באופן רטרואקטיבי.

7.5.   מבלי לגרוע מן האמור, החברה תהיה רשאית לשלוח אל חברי המועדון מעת לעת הודעות עדכון ו/או מידע תפעולי, שאינן מהוות דיוור פרסומי, באמצעות מסרונים, דואר אלקטרוני וכיו"ב.

7.6.   החברה לא תהא אחראית על אי קבלת דיוור ו/או כל דבר בקשר עם מועדון הלקוחות בגין תקלה ו/או טעות ו/או אובדן ו/או אי מילוי ו/או עדכון של פרטיו האישיים של החבר ו/או מילויים באופן חלקי ו/או בלתי ברור ו/או בלתי קריא. לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת דיוור ו/או הטבות המועדון, מחמת טעות/ מילוי חלקי/ אי מילוי בפרטי זיהוי הלקוח.

7.7.   השארת פרטים ואישור לקבלת תוכן שיווקי כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים לחברי המועדון. החברה תהיה רשאית לפנות אל חברי המועדון מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות למוצרים ו/או שירותים, מבצעים וקידומי מכירות.

7.8.   אישור דיוור (קבלת תוכן שיווקי) כאמור, מהווה את הסכמתו של חבר המועדון למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40), תשס"ח – 2008   ועל פי הוראות כל דין.

7.9.       אין לראות במידע בדיוור משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לשירות המוצע בו.

7.10.    הדיוור בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.

7.11.    חבר המועדון מאשר כי לא תהיה לו כל טענה בקשר למודעות פרסום ו/או פרסומות המוצגות באתר ו/או בסניפי החברה, לרבות בקשר למיקומן.

8.      מדיניות פרטיות ומאגר מידע

8.1.   המידע אותו חבר המועדון מוסר בעת הרשמה למועדון הלקוחות ו/או למועדון הלקוחות באינטרנט והמידע הנאסף מהשירותים בהם חבר המועדון מתעניין או רוכש (להלן: "המידע הנאסף") ישמש את החברה, בין היתר, לצורך הפעלת מועדון הלקוחות בצורה המיטבית, לשמירה על איכות ורמת שירות גבוהה, וכן לצורך סטטיסטיקה כללית לגבי השימוש במועדון הלקוחות.

8.2.   החברה או מי מטעמה רשאים לעשות שימוש במידע הנאסף, בין היתר, למטרות הבאות:

8.2.1. בכדי לספק לחבר המועדון את המידע שביקש ו/או מידע נוסף אשר בחברה ו/או ברשת מאמינים שהוא עשוי לעניין את חברי המועדון, מעת לעת;

8.2.2. החברה רשאית על פי שיקול דעתה, לצורך מתן הטבות לחברי המועדון, להעביר את פרטיהם של חברי המועדון לצורך זיהוי חבר המועדון בלבד, לכל גורם נוסף שיעניק שירותים והטבות לחברי מועדון מטעמה והכל בעניינים הקשורים לחברותם במועדון;

8.2.3. על מנת להתאים פרסומות ומידע מסחרי על פי ההעדפות האישיות של חברי המועדון;

8.2.4. על מנת ליצור קשר עם חברי המועדון על ידי נציגי החברה בנוגע לשירותים  המסופקים;

8.2.5. ניתוח סטטיסטי ומסירתו לצדדים שלישיים;

8.2.6. תפעולו של מועדון הלקוחות ופיתוח אתרים שיוקמו בעתיד;

8.2.7. ניהול מכירות, שיווק, גיוס לקוחות והצעת שירותים חדשים;

8.2.8. על מנת לבצע סקרי לקוחות ו/או מחקרי שיווק אשר החברה עורכת מעת לעת.

8.3.   הפרטים האישיים שיימסרו על ידי כל אחד מחברי המועדון במסגרת מילוי טופס ההצטרפות ו/או טופס חידוש חברות יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה המפורסמת ב – ________ [יש להכניס לינק מתאים למדיניות שתפורסם באתר החברה].

8.4.   החברה לא תעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.

8.5.       החברה תהא רשאית להעביר מידע אישי ולהעביר מידע לצדדים שלישיים בהתאם להוראות החוק (למעט מידע רגיש כגון פרטי אשראי או מספרי תעודת זהות), לרבות במקרים הבאים:

8.5.1. מתן הסכמה מצד חבר המועדון. לעניין זה ״הסכמה״ – הסכמה מדעת, במפורש או מכללא.

8.5.2. אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או על פי דין.

8.5.3. אם הדבר יידרש, לדעת החברה, במסגרת כל מחלוקת, טענה, תביעה או דרישה בהליך משפטי אם יהיו בין חבר מועדון ובין החברה או בין צד שלישי לבין החברה.

8.5.4. לצורך שיתוף רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ואחרות ומפרסמים נוספים ברשת כגון גוגל, טאבולה ואחרים.

8.5.5. לצרכים סטטיסטיים – החברה מספקת מידע אישי לגופים וחברות בהן היא נותנת אמון כדי שיעבדו את המידע עבור החברה לפי הוראות החברה ובאופן העולה בקנה אחד עם תקנון זה ומדיניות החברה. ככל שלא ניתנה הסכמה מראש למסירת מידע אישי, מידע המועבר לצרכים סטטיסטים אינו כולל פרטים מזהים.

8.5.6. בכל מקרה בו החברה תסבור, כי מסירת המידע הנאסף נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לגוף חבר המועדון או לרכושו או לגופו או לרכושו של צד שלישי.

8.5.7. אם תארגן את פעילות המועדון במסגרת גוף אחר – וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות המועדון עם פעילותו של גוף אחר – החברה יהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי חברי המועדון, ובלבד שהגוף האחר זה יקבל על עצמו כלפי חברי המועדון את הוראות מדיניות פרטיות זו. במקרה של העברת פרטי חברי המועדון לגוף אחר כאמור, החברה תמסור הודעה לחברי המועדון.

8.6.   לצדדים שלישיים כאמור ניתנת גישה לכל או לחלק מהמידע הנאסף, והם עשויים להשתמש בטכנולוגיית איסוף אחרות.

8.7.   חבר המועדון מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור במידע ומאשר, כי השימוש בו לא ייחשב כפגיעה בפרטיות חבר המועדון ולא יזכה את חבר המועדון בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו. החבר רשאי לבטל את הסכמתו זו על ידי מתן הודעה בכתב על כך לחברה ו/או לרשת. במקרה של ביטול הסכמת חבר המועדון כאמור בסעיף זה לעיל, הנהלת החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל את חברותו במועדון.

9.      הגבלת אחריות

9.1.   בכפוף לכל דין, החברה, מנהליה, נושאי המשרה בה, עובדיה, שלוחיה, ספקיה או בעלי מניותיה בשום אופן לא יהיו אחראים כלפי חבר המועדון או כלפי כל צד שלישי לכל אובדן, נזק או פיצוי שהוא, לרבות, ללא הגבלה, נזק או פיצוי כללי, אגבי, תוצאתי, נלווה, משני, עקיף, עונשי או מיוחד ) כולל אך לא רק נזק בגין אובדן של בסיס נתונים, פגיעה בפרטיות או הפרעות בשירות הנובע מכל הנוגע לתקנון זה, מרכישת טובין, מרכישת שירותים, מביצוע עסקה, כתוצאה משינוי המידע שנמסר על ידי חבר המועדון, זאת גם אם החברה קיבלה הודעה על האפשרות לאותם הפסדים. בכפוף לכל דין, החבות הכוללת של החברה ו/או מי מטעמה, לרבות ספקיה, במסגרת תקנון זה לא תעלה על הסכום ששילם חבר המועדון לחברה עבור החברות במועדון.

9.2.   מידע אישי עשוי להתקבל מחבר המועדון בעת הצטרפותו למועדון או בעת שימושו בזכויות המוקנות לו כחבר מועדון. כל שימוש אשר נעשה על ידי החברה במידע האישי אשר התקבל בקשר עם המועדון יהיה כפוף להוראות סעיף 8 לתקנון זה. ידוע לחבר המועדון כי על ידי מסירת המידע האישי כאמור, לרבות ומבלי להגביל, פרטי התקשרות, חבר המועדון מצהיר כי הינו מודע לסיכונים הכרוכים בכך וחבר המועדון פוטר את החברה מכל אחריות לכך.

9.3.   החברה אינה מתחייבת כי המועדון לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע והיא שומרת לעצמה את הזכות לסגור את המועדון ו/או את פעילותו בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי.

9.4.   החברה לא תהיה אחראית באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש במועדון ו/או באתר, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר ייגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בה, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטתה, ואלו לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חברי המועדון בכל סעד ו/או זכות, למעט אם נאמר אחרת המפורש בתקנון זה.

10.   שונות

10.1.    החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את כללי ונהלי התקנון, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. החל ממועד שינויו של התקנון יחייב את המועדון רק נוסחו החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי הנהלת החברה ו/או בסניפי החברה ו/או באתר.

10.2.    ידוע לחברי המועדון כי החברה מערכת הניהול הדיגיטלית של מועדון הלקוחות מופעלת על ידי צד שלישי וכי החברה לא תהיה אחראית לכל תקלה ו/או הפסקת שירות ו/או עיכוב ו/או מחיקת מידע ממערכת הניהול של הצד השלישי.

10.3.    החברה רשאית להקים מועדוני לקוחות נוספים ולקבוע את התקנון להצטרפותם והכול לפי שיקול דעתה הבלעדי.

10.4.    החברה היא הסמכות הבלעדית לפרשנות נהלי וכללי התקנון.

10.5.    החברה רשאית בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לשנות את שם המועדון, סמליו וכדומה.

10.6.    דרכי הפרסום של הודעות המועדון תהיינה כפי שייקבע מעת לעת על ידי הנהלת החברה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

10.7.    חבר המועדון מצהיר ומאשר בזאת כי ידוע לו שהמועדון אינו אישיות משפטית, ולפיכך האחריות לקיום התחייבויות המועדון מוטלת על החברה.

10.8.    כל התנהגות של החברה ו/או המועדון לטובת חבר המועדון בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור על הזכויות וההתחייבויות כאמור בתקנון זה.

10.9.    מתן הטבות לחברי המועדון כמפורט בתקנון זה הינן בכפוף לפעילות תקינה של מערכות התפעול והמחשוב של החברה. במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות לחברי המועדון כאמור, תפעל החברה לטיפול בהם בהקדם ולא יהיו לחברי המועדון טענות או תביעות כנגד החברה בשל אי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.

10.10. סמכות שיפוט: על תקנון זה והחברות במועדון יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם. לבתי המשפט במחוז תל אביב תהיה סמכות שיפוט ייחודית בכל עניין הנובע ו/או הקשור לתקנון ו/או למחלוקות משפטיות שיתגלו בין חברי המועדון לבין החברה.

10.11. תנאי תקנון זה מהווים את כל ההסכמות וההבנות בנוגע לשימוש ולחברות במועדון. אי מימוש או אכיפה של זכות או הוראה בתקנון זה, לא תחשב כוויתור מצד החברה על מימוש הזכות או אכיפת ההוראה.

10.12. המועדון בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע לציבור כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע. החברה שומרת על זכותה לתקן טעויות ו/או שגיאות ו/או אי דיוקים כאמור ולעדכן את המידע בתקנון ובמועדון בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

10.13. במקרה שייקבע כי הוראה בתקנון זה אינה ניתנת לאכיפה או שהינה חסרת תוקף מטעם כלשהו, לא יהא בכך כדי להשפיע או לפגוע בחוקיותן, תקפותן ואכיפתן של שאר הוראות התקנון.

10.14. בכל נושא הקשור במועדון הלקוחות, לרבות כל פרט ו/או הבהרה ו/או שאלה בקשר אליו ו/או מסירת הודעות בכל דבר ועניין, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה; באמצעות דואר אלקטרוני runbrooks@brooks.co.il; בטלפון 072-2512922; דרך אתר החברה בכתובת brooks.co.il. שעות פעילות שירות הלקוחות בימים א-ה בין השעות        15:00-10:00 ללא שבתות וימי חג.

10.15. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

10.16. תקנון זה נכתב, מטעמי נוחות בלבד, בלשון זכר. האמור בו בלשון זכר נכון גם בלשון נקבה.

אנו מברכים אותך על הצטרפותך למועדון ומאחלים לך קריאה נעימה והנאה מרובה.