אתר חדש בהרצה – תודה על הסבלנות, שדרוגים בדרך!
מי מפעיל את האתר?
האתר מופעל ע"י ר.א.ן ספורט בע"מ יבואנית ברוקס הרשמית בישראל.
האם יש אחריות על המוצרים?
ר.א.ן ספורט בע"מ מספקת אחריות למוצרים הנרכשו בחנויות הרשת ו/או דרך משווקים מורשים בלבד. האחריות חלה על מקרה של פגם בייצור בלבד ומוגבלת לתקופה של 3 חודשים מיום הקניה וללא תלות בשימוש במוצר. למימוש האחריות עליכם להחזיר את המוצר לחנות ממנה נרכש המוצר והוא יועבר למעבדה שלנו לבדיקה. למימוש אחריות על מוצרים הנרכשו דרך חנות האינטרנט או חנויות הרשת יש לשלוח את המוצר למשרדינו ברחוב המגשימים 20 פתח תקווה או למסור את המוצר לאחת מחנויות הרשת (אורכה של בדיקת מוצר- עד 21 ימי עסקים.)
הוראות טיפול במוצרי BROOKS
נעליים – אין לכבס נעליים בכל צורה שהיא.
ביגוד – לכל מוצר מצורפות תווית עם הוראות הכביסה והייבוש, על מנת שלא לפגום באיכות, בצבע, או בטיב הבד.
מומלץ למלא אחר ההוראות הכתובות בתווית.
זמני אספקה
שיטת משלוח: שליח עד הבית. זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים (מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה). עלות משלוח להזמנות מ-₪299 ומעלה: חינם. עלות משלוח להזמנות מתחת ל-₪299: ₪35. חברת שילוח: חברת שליחויות. שליח עד הבית פעיל בכל חלקי הארץ, המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד. יום העסקים מסתיים בשעה 18:00.
כל שליחות נוספת מעבר לכך תחויב בעלות של 50 ש"ח. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).אזורי רמת הגולן, ישוביי ים המלח, יישובי הערבה ואילת – זמן המסירה עד 10 ימי עסקים (מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה)
כיצד ניתן לשלם על מוצרים?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי.
כיצד ניתן לבטל הזמנה?
במידה ותרצו לבטל הזמנה אנא קראו את התנאים הבאים בתקנון האתר: 6.1. ביטול פעולת רכישה אשר בוצעה באמצעות כרטיס אשראי תהיה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 (להלן – "חוק הגנת הצרכן") ו/או לפי חוק כרטיסי חיוב, התשמ"ו-1986. 6.2. במידה והמשתמש מעוניין לבטל את ההזמנה לאחר שכרטיס האשראי שלו חויב אך בטרם משלוח המוצר, ניתן לעשות זאת באמצעות שליחת הודעה בכתב או בדוא"ל לשירות הלקוחות עם פרטי הרכישה. 6.3. לנוחות המשתמש בלבד, להלן עיקרי התנאים והדרך בה יכול המשתמש לבטל עסקת רכישה שבוצעה על ידו באמצעות האתר. 6.4. המועד לביטול עסקת הרכישה של המוצר – החל מיום ביצוע העסקה ועד חלוף 14 (ארבעה עשר) ימים אשר מועד ספירתם יחל ממועד קבלת המוצר. 6.5. הודעה על ביטול העסקה תעשה בכתב (באמצעות הדואר האלקטרוני) ישירות לחברה. 6.6. תוצאות הביטול עקב פגם ו/או עקב אי התאמה: 6.6.1. ביטל המשתמש עסקה עקב פגם במוצר נשוא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר ו/או השירות לבין הפרטים שנמסרו לו מאת החברה, תחזיר החברה למשתמש בתוך 14 (ארבעה עשר) ימי עסקים אשר ימנו מיום קבלת ההודעה על הביטול על-ידי המשתמש, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי המשתמש, יבטל את חיובו של המשתמש בשל העסקה, ולא יגבה מהמשתמש דמי ביטול כלשהם. 6.6.2. על המשתמש להעמיד חזרה את המוצר נשוא העסקה לרשות החברה במקום שבו נמסר לו המוצר על ידי החברה, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל המשתמש בעקבות עשיית העסקה. 6.7. תוצאות הביטול שלא עקב פגם ו/או קיום אי התאמה: 6.7.1. ביטל המשתמש את העסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה במוצר כאמור לעיל, תחזיר החברה למשתמש, בתוך 14 (ארבעה עשר) ימי עסקים אשר ימנו מיום קבלת ההודעה על הביטול מאת המשתמש, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי המשתמש, יבטל את חיובו של המשתמש בשל העסקה, ולא יגבה מהמשתמש סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% (חמישה אחוזים) ממחיר המוצר או השרות נשוא החוזה או העסקה, או על סך של 100 ש"ח (מאה שקלים חדשים), לפי הגבוה מביניהם, וכל זאת – בכפיפות להשבת המוצר לחברה ע"י המשתמש על-פי תנאי תקנון זה. 6.7.2. דמי ביטול אלה ייחשבו, לכל עניין ודבר, כפיצוי מוסכם אשר נקבע בתום לב, ובמשותף, על ידי הצדדים בהתחשב בנזקים הצפויים לחברה, ומבלי שהחברה תהיה חייבת בהוכחתם של נזקים כלשהם. 6.7.3. יובהר ויודגש: ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע"י המשתמש, כפוף לכך שהמשתמש יחזיר לחברה את המוצר באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, ללא נזק, ללא פגם, וללא קלקול מכל מין וסוג שהוא. 6.8. לתשומת לבך, לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצע בהם שימוש כלשהו ו/או לאחר שבוצעה בהם פעולת הרכבה כלשהי, זולת לאחר קבלת אישור מוקדם, ובכתב, לכך מאת החברה או אלא אם כן המשתמש היה צריך לפתוח את האריזה כדי לגלות את הפגם במוצר. 6.9. לא ניתן להחזיר מוצר אשר הוכן או הותאם במיוחד עבור המשתמש (למשל: הדפסת שם המשתמש על המוצר). 6.10. אי השבת המוצר לחברה בהתאם לתנאי תקנון זה יביא לחיובו של המשתמש במלוא סכום ההזמנה בתוספת כל הוצאות החברה. 6.11. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע מהמשתמש את נזקיו, ובכלל זה גם בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו ו/או עקב השימוש בו, ו/או עקב ביצוע פעולת הרכבה כלשהי הקשורה בו, ע"י המשתמש ו/או ע"י מי מטעמו. 6.12. האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד') של חוק הגנת הצרכן. 6.13. האמור בסעיף זה אינו בא להטיל על החברה אחריות כ"עוסק" בהתאם לחוק הגנת הצרכן. 6.14. החברה ו/או מפעילי האתר יהיו רשאים לבטל עסקה ו/או מכירה, כולה או חלקה, בקרות אחד ו/או יותר מבין המקרים הבאים, והכל עפ"י שיקול דעתם הבלעדי והמוחלט: 6.14.1. במידה שתתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת שמנעה מהמשתמש היכולת להוסיף ולהשתתף במכירה באופן תקין. 6.14.2. במידה שנפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. 6.14.3. במידה שלא תתקבלנה הצעות עבור המוצרים/ שירותים המוצעים למכירה. 6.14.4. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין. 6.14.5. במידה שיתברר לחברה ו/או למפעיל האתר כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או מי מבין המתקשרים בעסקה ו/או מי מהם ו/או צד ג' כלשהו. 6.14.6. במידה שיתברר לחברה ו/או למפעיל האתר כי המשתמש עלול למכור את המוצר או השרות אותם רכש מהחברה לצד ג' כלשהו ו/או לסחור באופן כלשהו במוצר ו/או בשרות האלה, בכולם ו/או בחלקם. 6.15. הודעה על ביטול המכירה תימסר למשתמש בטלפון ו/או בכתב, לרבות בדוא"ל, לכתובת אותה ציין המשתמש בעת ביצוע ההזמנה באמצעות האתר. 6.16. אם לאחר סיום מכירה יתגלה כי המוצר ו/או השרות אזל מהמלאי, רשאית החברה לבטל את המכירה או להציע למשתמש מוצר חלופי שווה ערך. במקרה כאמור, החברה ו/או מפעילי האתר לא יהיו אחראים, ולא ישאו, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שיגרם למשתמש ו/או לצד שלישי כלשהו, לרבות, אך לא רק, נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר. 6.17. במקרה של ביטול העסקה על ידי המשתמש עקב כשלון תמורה מלא, החברה ו/או מפעיל האתר יפעלו על מנת לספק ללקוח מוצר חלופי שווה ערך. במידה שהדבר לא יתאפשר, החברה תשיב למשתמש את מלוא הכסף ששולם לו בפועל, ובלבד שהמשתמש ביטל כדין, ובמועד הנדרש, את העסקה עם החברה. 6.18. לתשומת הלב, לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים ו/או שירותים אשר נפתחו ואשר הוכנו במיוחד למשתמש בעקבות העסקה או מוצרים ו/או שירותים שהאתר נתבקש על ידי המשתמש להכינם מראש (כגון הדפסות מיוחדות, גדלים מיוחדים וכדומה). 6.19. במידה שתימצא כל טעות ו/או טעות אנוש בהגדרת המוצרים ו/או השירותים, או בפרטיהם, בתנאי התשלום או בכל פרט אחר בפרסום המוצר ו/או השירות, יהיו החברה ו/או מפעיל האתר רשאים לבטל את העסקה.