לדלג לתוכן

הצהרת נגישות לאתר האינטרנט של רשת BROOKS

בשנים האחרונות אתרי האינטרנט הפכו להיות הפלטפורמה העיקרית לפרסום המידע והשירותים השונים המוצעים על ידי החברה לציבור הרחב.
אתר אינטרנט זה משמש כחנות מקוונת שבאמצעותה ניתן לרכוש את מגוון מוצרי החברה במשלוח עד בית הלקוח. כמו כן, באתר ניתן לראות את המוצרים השונים, מידע אודות סניפי רשת, בלוג מאמרים, אפשרות מהירה ליצירת קשר עם צוות החברה ועוד.
מטרת החברה בהנגשת האתר היא יצירת שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט.

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

באתר אינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.
ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר (EDGE). לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.

לצורך הנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות בוצעו מספר רב של פעולות, ביניהן:

התאמת האתר לניווט קל ונוח באמצעות המקלדת.

שימוש מסגרת ברורה ובולטת בעת קבלת פוקוס כאשר המשתמש מנווט באתר באמצעות המקלדת.

שימוש בניגודיות חזותית מתאימה בין צבע הטקסט לצבע הרקע.

תיוג הכותרות בצורה היררכית נכונה בהתאם למידע המפורסם בהן ולמבנה העמוד.
התאמות שבוצעו באתר לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך:
· הוספת טקסט אלטרנטיבי מתאים לתמונות המופיעות באתר.
· שימוש בכותרות עמוד מתאימות בהתאם למידע המופיע בעמוד.
· שימוש בלייבלים מתאימים וברורים בשדות המופיעים במסגרת טופס יצירת קשר.
· שימוש בשפה פשוטה ובהירה בכל עמודי האתר.
· שימוש בפקודת aria label להתאמת המידע המופיע באתר לתוכנה להקראת

הסדרי נגישות למשרדי החברה

  • להלן הסדרי הנגישות קיימות חניות נכים בבית וחניון הסמוך כולל לרכב גבוה.
    קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש (BROOKS)

הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של ר.א.ן ספורט בטלפון 072-2512922

בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-14:00


אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
נגישות אתר האינטרנטדואר אלקטרוני – runbrooks@brooks.co.il
פקס – 072-2512923
פניה באמצעות “צור קשר” באתר (https://www.brooks.co.il/contact)
פניה באמצעות הדואר – משרדים, המגשימים 20, קריית מטלון. פתח תקווה ת.ד. 7116, מיקוד 49250

צוות החברה מאמין כי לכל אדם עם מוגבלות צריכה להיות היכולת להשתמש באתר האינטרנט בצורה שווה, מהנה וחווייתית.


באתר זה בוצעו שינויים והתאמות מיוחדות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית והמתאימה ביותר לצרכי לקוחותינו והגולשים באתר. עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או נמצאים בתהליכי הנגשה לאנשים עם מוגבלות.
נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר? פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק לשפר אותו בהקדם האפשרי וכמובן להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בצורה מהירה, אישית ובהתאם לשביעות רצונכם.

פרטי רכזת נגישות:

החברה מינתה את לימור בניסטי לרכזת הנגישות של החברה.
לבירורים נוספים, שאלות או בקשות מיוחדות בנושא נגישות אתר האינטרנט ונגישות סניפי הרשת ניתן ליצור עימה קשר באמצעים הבאים:
שם מלא: לימור בניסטי
טלפון במשרד: 072-2512922
טלפון נייד: 052-3586406 (ניתן גם לפנות באמצעות הודעת SMS / וואטסאפ)
דואר אלקטרוני" limor@brooks.co.il

הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך: 01/09/2024

כל הזכויות בהצהרת נגישות זו שמורות ואין להפיץ, להעתיק או לשכפל אותה.